record automatische Türsysteme hu

Szerviz és Karbantartás

Törekszünk arra, hogy minden kivitelezett átjáró, ajtó, kapu megoldásunk hibamentesen működjön az összes Ügyfelünknél. Ennek a lehető legjobb megvalósítása érdekében elengedhetetlen a rendszeres szerviz, és a tervszerű megelőző karbantartás.

Saját szerelők

Ahhoz, hogy összhangban lehessünk céljainkkal, elképzelésünkkel - azaz hogy továbbra is a legjobb megoldásokat és szervizt nyújthassuk Ügyfeleinknek -, folyamatosan befektetünk kollegákba, szolgáltatásokba és termékekbe. Mindig saját, vagy a saját módszereinkkel kiképzett szervizszakembereinkkel dolgozunk, akik éjjel-nappal ügyfeleink rendelkezésére állnak; ez olyan szervizszolgáltatás, amilyet nem nyújt semmilyen más társaság sem.
Sokat fektetünk be munkatársainkba, de sokat is tanulunk tőlük. Szerelőink és szervizmunkatársaink egy része már több mint 8 éve van nálunk... Ez már önmagáért beszél!

A legnagyobb szerviz és karbantartó csoport

Modern oktatási központjainkban képezzük a munkatársainkat, akik azután folyamatos továbbképzésen vesznek részt. Itt megtanulnak mindent a munkamódszereinkről, megismerkednek termékeinkkel, és minden harmadik féltől származó termékkel is.
Ezzel a tartós kétoldalú tudásátadással és új, lelkes tehetségekkel, és tapasztalati úton szakértővé vált karbantartó csapatunkkal időközben Magyarország egyik legnagyobb szervizcégévé váltunk! Az elmúlt évben közel 7.900 alkalommal, többb, mint 15.000 berendezésés esetében végeztünk beavatkozás. 

Hibaelhárítás első telefonhívásnál

Tudta, hogy a telefonon bejelentett hibák több mint 80%-a már az első hívás során megoldódik? Ez annak köszönhető, hogy egyrészt a saját telefonos ügyfélszolgálatunk elkötelezett és képzett szervizszakemberekből áll, másrészt pedig az innovatív önjavító szoftvereink is a segítségünkre vannak. A legkiemelkedőbb újítás a record típuzsú ajtók esetében az egyedülállóan, magyar nyelven kommunikáló, fokozottan informatív LCD kijelző kezelőegység, mely minden hibát magyar nyelven jelez a felhasználónak, ezzel fokozva a telefonon történő hibaelhárítás eredményességét.

Hibaelhárítás első kiszállásnál

Minden más esetben kiküldjük kollegáinkat, akiknél mindig van elegendő alkatrész és megfelelő eszköz. Ezen kívül mérnökeink fel vannak szerelkezve okostelefonnal / tablettel, amelyre telepítve van többek között kézikönyv minden ajtó- és kapumárkához és technikához. Ezek segítségével egyetlen látogatás alkalmával orvosolni tudják a hibát!

Márka független szerviz és karbantartás

A meglevő gazdag ismeretanyag, és az embereinktől és az ágazatban szerzett tudásunk és tapasztalataink alapján hatékonyan javíthatjuk szolgáltatásainkat, termékeinket és harmadik fél termékeit.

Ezért szállítunk alkatrészeket, és nyújtunk javítási / karbantartási  szolgáltatást típusól függetlenül, legyen az record, vagy akár Assa-Abloy, Tormax, Geze, Dorma, Geze, BoonEdam, stb. termék.

Mind a Svájcban levő anyavállalatunknál, mind pedig a saját vizsgálati berendezéseinken fejlesztünk, tesztelünk és módosítunk termékeket. Mind a hardvert, mind pedig a szoftvert szigorú minőségi, biztonsági és környezetvédelmi követelményeknek megfelelően fejlesztjük ki.

Eredmény

Mindez a következőket eredményezi:

  • Esztétikus és intelligens, magas minőségű termékek, amelyek kevés karbantartást igényelnek, és gyakorlatilag üzemzavar-mentesek
  • Jótállás az optimális karbantartásra és javításra, minden ajtó, kapu, bejárat automatához, márkától és technológiától függetlenül
  • Jótállás alkatrészek szállítására márkától és technológiától függetlenül
  • Őszinte és tisztességes tanácsok az automaták szabványairól, komfortfokozatairól, hatékonyságáról és biztonságáról
     

Szervizszolgáltatásunk 0-24 órában áll meglévő és leendő Partnereink rendelkezésére. Amennyiben hibaelhárításra, karbantartásra, meglévő, vagy új termékkel kapcsolatos információra van szüksége, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Elérhetőségünk a Kapcsolat menüpont alatt található meg, melyet Ide kattintva is el tud érni.